رسانه‌های شرکت کننده در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران می‌بایست به صفحه کاربری خود مراجعه نموده و با توجه به شماره غرفه از روی نقشه، محل و ابعاد غرفه خود را ملاحظه نمایند.

برای دریافت نقشه نمایشگاه «اینجا» کلیک کنید.

* نکات مهم:

  1. نمایندگان رسانه‌ها می‌بایست برای تحویل غرفه‌ها به همراه کارت شناسایی به ستاد اجرائی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران مستقر در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) مراجعه نمایند.
  2. زمان تحویل فضای غرفه‌های خودساز ساعت 18 روز جمعه مورخ 27 بهمن ماه می‌باشد.
  3. زمان تحویل غرفه‌های پیش ساز (نوع 1 و 2): ساعت 17 روز شنبه مورخ 28 بهمن ماه می‌باشد.
  4. رسانه‌های محترم می‌بایست مشخصات و عکس پرسنل حاضر در ایام نمایشگاه را از طریق صفحه کاربری وارد نمایند تا جهت صدور کارت ایشان اقدامات مقتضی صورت پذیرد.

پوستر

کوتاه درباره نمایشگاه

تغییرات روزافزون فنآوری، ظهور رسانه‌های جدید، تنوع و عدم شناخت درست مخاطب از آن‌ها، همراه با رقابت شدید و نامطلوب حوزه خبر و محتوا، عرصه‌ای را برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان می‌طلبد تا در آن فعالان این حوزه به شناسایی فضاهای جدید و همچنین ارائه دستاوردهای خود در این حیطه بپردازند. اولین دوره‌ نمایشگاه مطبوعات در سال 1372 همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شد. از سال 1385 این نمایشگاه حیات کاملا مستقلی از نمایشگاه کتاب را آغاز کرد و پاییز هر سال تا آبان ماه 1396 تشکیل شد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن است تا بعد از 6 سال بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی را با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران»، برپا نماید. نمایشگاه 1402 نمایشگاهی جامع از تمامی حوزه‌های رسانه‌ای است که مطبوعات -این رسانه مادر- به عنوان هسته اولیه و جزئی از خانواده جدید و بزرگ رسانه‌های ایران خواهد بود. امروزه رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری نیز همگام با مطبوعات در حوزه‌های خبری و اطلاع‌رسانی از جایگاه قابل توجهی در «نمایشگاه رسانه‌های ایران» برخوردار بوده و تلاش برآن است تا در این گردهمایی بزرگ نگاه ویژه‌ای به آنها شود.

بیشتر ...