ستاد اجرائی بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران جهت بهبود کیفیت فضای نمایشگاهی در چهارچوب نظام‌نامۀ نمایشگاه، تغییراتی در ساز‌ه‌های غرفه‌ای این نمایشگاه نسبت به ادوار گذشته اعمال نموده که شامل فراهم آوردن امکاناتی برای غرفه‌های پیش‌ساز و آمادۀ نصب در کمترین زمان ممکن است.

این غرفه‌ها از امکاناتی نظیر؛ پارتیشن نمایشگاهی، میز و صندلی، روشنایی و کتیبه برخوردارند و هزینۀ نهایی آن برای غرفه‌ها (300 هزار تومان هزینۀ اجاره و 200 هزار تومان هزینۀ غرفه‌سازی در هر متر مربع مطابق نمونه شماره 1) به شرح زیر است:

  • غرفۀ 12 متری؛ 6 میلیون تومان
  • غرفۀ 24 متری؛ 12 میلیون تومان
  • غرفۀ 48 متری؛ 24 میلیون تومان
  • غرفۀ 60 متری؛ 30 میلیون تومان
  • غرفۀ 96 متری؛ 48 میلیون تومان

نمونه شماره 1: متشکل از پارتیشن نمایشگاهی، میز و صندلی، روشنایی و کتیبه

نمونه شماره 1: متشکل از پارتیشن نمایشگاهی، میز و صندلی، روشنایی و کتیبه

چنانچه شرکت کنندگان مایل به ارتقای بصری غرفه‌های خود باشند، به جای مبلغ 200 هزار تومان با پرداخت 700 هزار تومان در هر متر مربع، می‌توانند غرفه‌ای مطابق تصویر در اختیار داشته باشند که این مورد کاملا اختیاری است.

نمونه شماره 2: متشکل از ام دی اف 8 میلی متر، میز و صندلی، روشنایی، کتیبه و یک کانتر 80*90

نمونه شماره 2: متشکل از ام دی اف 8 میلی متر، میز و صندلی، روشنایی، کتیبه و یک کانتر 80*90

  • متقاضیان غرفه‌های 60 و 96 متری می‌توانند از غرفه‌های خودساز اختصاصی نیز استفاده کنند که در این صورت فقط مبلغ 300 هزار تومان به ازای هر متر مربع پرداخت خواهند کرد.
  • غرفه‌های پیش‌ساخته، پس از پرداخت هزینۀ آن و انجام جانمایی الکترونیک در هفتۀ آینده، توسط ستاد اجرایی نمایشگاه (مطابق نمونه) ساخته و تحویل خواهد شد.
  • غرفۀ خودساز؛ توسط مشارکت کننده با رعایت قوانین و مقررات ساخت و ساز ستاد برگزاری نمایشگاه و مصلی امام خمینی(ره) طراحی و ساخته می شود و نیازمند ملاحظه دقیق زمان ساخت خواهد بود.
  • مدت زمان ساخت غرفه‌های خودساز از ساعت ۱۶ روز جمعه مورخ 27 بهمن تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 28 بهمن 1402 در نظر گرفته شده است.

 

 

پوستر

کوتاه درباره نمایشگاه

تغییرات روزافزون فنآوری، ظهور رسانه‌های جدید، تنوع و عدم شناخت درست مخاطب از آن‌ها، همراه با رقابت شدید و نامطلوب حوزه خبر و محتوا، عرصه‌ای را برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان می‌طلبد تا در آن فعالان این حوزه به شناسایی فضاهای جدید و همچنین ارائه دستاوردهای خود در این حیطه بپردازند. اولین دوره‌ نمایشگاه مطبوعات در سال 1372 همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شد. از سال 1385 این نمایشگاه حیات کاملا مستقلی از نمایشگاه کتاب را آغاز کرد و پاییز هر سال تا آبان ماه 1396 تشکیل شد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن است تا بعد از 6 سال بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی را با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران»، برپا نماید. نمایشگاه 1402 نمایشگاهی جامع از تمامی حوزه‌های رسانه‌ای است که مطبوعات -این رسانه مادر- به عنوان هسته اولیه و جزئی از خانواده جدید و بزرگ رسانه‌های ایران خواهد بود. امروزه رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری نیز همگام با مطبوعات در حوزه‌های خبری و اطلاع‌رسانی از جایگاه قابل توجهی در «نمایشگاه رسانه‌های ایران» برخوردار بوده و تلاش برآن است تا در این گردهمایی بزرگ نگاه ویژه‌ای به آنها شود.

بیشتر ...