مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران گفت: کافه رسانه‌های نمایشگاه فرصتی برای تعامل مخاطبان با انسان‌رسانه‌هاست.

احسان حامدمقدم مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با ستاد خبری نمایشگاه راجع به کافه رسانه و حضور انسان رسانه‌ها در نمایشگاه گفت: با توجه به تغییر رویکرد نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران به نمایشگاه رسانه‌های ایران و توجه بیشتر به رسانه‌های نوین، سه فضای اشتراکی کاربر محور به نام کافه رسانه برای حضور انسان رسانه‌ها و رسانه‌های کاربر محور در این دوره از نمایشگاه در نظر گرفتیم.
وی ادامه داد: کافه رسانه ۱ و کافه رسانه ۲ (جمع‌سپاری رسانه‌ها) همچنین فضای اشتراکی و تعاملی برای ارتباط انسان رسانه‌ها با مخاطبان خود در نمایشگاه دایر است، این فضای اشتراکی برای انسان رسانه‌هایی است که علاقمند هستند در نمایشگاه شرکت و با مخاطبان خود تعامل داشته باشند و هیچ کدام از آنها به تنهایی غرفه‌ای در نمایشگاه ندارند.
مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه رسانه‌های ایران افزود: همه فعالین فضای مجازی و رسانه‌های انسان محور می‌توانند از فضاهای اشتراکی در کافه رسانه‌های نمایشگاه استفاده کنند و حضور در نمایشگاه برای فعالان رسانه کاملاً رایگان است و کافه‌ رسانه‌ها در اختیار هیچ فردی قرار نگرفته است و فضای اشتراکی عمومی است.
حامدمقدم در تعریف انسان رسانه یادآور شد: در کافه رسانه‌های نمایشگاه رسانه‌های ایران چهار کارگاه انتقال تجربیات موفق فعالان رسانه‌ای و انسان رسانه‌ها را برگزار می‌کنیم علاقه‌مندانی که می‌خواهند از تجربیات انسان رسانه‌ها استفاده کنند و در این مسیر فعالیت کنند می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند همچنین برگزاری مناظره‌های انتخاباتی از جمله برنامه‌های کافه رسانه‌ها در نمایشگاه رسانه‌های ایران است.
وی ادامه داد: دورهمی فعالان رسانه از جمله اتفاق‌هایی است که در کافه رسانه رخ می‌دهد. تقدیر از انسان رسانه های فقید از دیگر برنامه‌های کافه رسانه است.
بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، از دیروز ۲۹ بهمن آغاز شد، تا چهارشنبه دوم اسفند در مصلی امام خمینی(ره) برپا خواهد بود.