ساعت سرور:

فهرست کامل رسانه‌های متقاضی حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات همراه با متراژ و گروه تایید شده منتشر شد.



 در این فهرست نام 520 متقاضی (بالغ بر 600 رسانه) با متراژ درخواستی 13هزار متر مربع درج شده است. اطلاعات مربوط به این جدول، پیش تر از طریق حساب کاربری متقاضیان، در وبسایت نمایشگاه اطلاع رسانی شده است.

فهرست رسانه‌های متقاضی حضور در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بر اساس گروه بندی و متراژ درخواستی در هر گروه در فایل پیوست، قابل رویت است و متقاضیان در صورت اعتراض به گروه بندی و متراژ تایید شده، تا پایان روز یکشنبه 2مهر فرصت دارند، درخواست خود را به کمیته اجرایی نمایشگاه ارسال کنند.

کمیته اجرایی ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات از طریق شماره تلفن های 84095179 ، 84095168 و ٠٩٣٦٤٣٤٨٠٠١ از ساعت ٨ تا ١٧ پاسخگوی سوالات و درخواست‌های متقاضیان است.

 

زمان ثبت نام قطعی (واریز هزینه غرفه‌های نمایشگاه)، جانمایی الکترونیک و نظام نامه نمایشگاه در روزهای آتی از طریق وبسایت نمایشگاه اعلام می شود.

آن دسته از متقاضیانی که نامشان در فهرست فعلی نیست، در لیست ذخیره نمایشگاه قرار گرفته اند.

 فهرست رسانه‌های حاضر در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

پوستر نمایشگاه

پوستر بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

کوتاه درباره نمایشگاه

نمایشگاه مطبوعات عرصه ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان است.
در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علاوه بر گفتگوی بی واسطه مسئولان و مردم با رسانه‌ها، طرح مطالبات و پاسخگویی به مشکلات، برپایی نشست‌های حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، جدای از بهره برداری رسانه‌ها از این ظرفیت و ضیافت ملی، منجر به طرح، آسیب‌شناسی و یافتن راهکارهای مناسب در موضوعات مختلف و مبتلابه جامعه می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی با حضور استادان ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین حضور مهمانان خارجی که عمدتاً روزنامه نگاران بین المللی رسانه‌های شناخته جهان هستند، ضمن استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه، به توسعه تعاملات رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.

بیشتر ...