از اینکه از راهنمای سیستم ثبت نام الکترونیک نمایشگاه مطبوعات استفاده می‌نمایید از شما سپاسگزاریم.

برای شروع مراحل ثبت نام توجه شما عزیزان را به نکات زیر جلب می‌نماییم.

 

  • برای ثبت نام بهتر است از مرورگرها (Browser)ی فایر فاکس (Firefox - برای دانلود رایگان کلیک نمایید)، کروم (Chrome) یا اینترنت اکسپلورر ورژن 9 به بالا استفاده نمایید.
  • کلیه رسانه های متقاضی حضور در بخش های اصلی نمایشگاه می بایست پیش از ثبت در خواست ثبت نام، اطلاعات خود را در سامانه جامع رسانه های کشور (http://www.e-rasaneh.ir) ثبت کرده باشند و از نام کاربری آن سامانه در مراحل ثبت درخواست غرفه استفاده نمایند.
  • در طراحی سیستم ثبت نام نمایشگاه سعی شده شما بدون نیاز به مراجعه‌ی حضوری به ستاد، کلیه‌ی مراحل ثبت نام اعم از پیش ثبت نام، درخواست غرفه و پرداخت صورتحساب، صدور کارت و اطلاع از مکان و شماره غرفه در نمایشگاه لحاظ شود.

     صرفا مؤسسات مطبوعاتی، رسانه و مجموعه‌های زیر می توانند در نمایشگاه شرکت کنند:

    1. مؤسسات مطبوعاتی، روزنامه ها، هفته نامه ها، دو هفته نامه ها، ماهنامه ها، دو ماهنامه ها، فصلنامه ها

    2. خبرگزاری ها و پایگاه های خبری و اطلاع رسانی

    3. تشکل های عضو شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعاتی و شورای هماهنگی تشکل های روزنامه نگاری

    4. صنایع خدمات مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع رسانی ( چاپ، کاغذ، توزیع، کانونهای آگهی و تبلیغاتی، موسسات آموزش های تخصصی، نرم افزارهای اطلاع رسانی و (...

    5. روابط عمومی دستگاه ها و سازمان های دولتی

    6. نمایندگی های رسانه های خارجی در تهران

 

پیش ثبت نام نمایشگاه

 گام نخست: دریافت نام کاربری و گذرواژه

برای شروع مراحل ثبت نام، نخستین گام دریافت نام کاربری و گذرواژه می باشد، برای این کار می بایست از کادر ثبت نام نمایشگاه گزینه "عضویت" را انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب کلید عضویت، وارد صفحه عضویت می شوید که فرمی شامل فیلدهای ایمیل (نام کاربری)، گذرواژه و انتخاب بخش می باشد. در مرحله انتخاب بخش در صورتیکه شما یکی از بخش های اصلی نمایشگاه را برای حضور انتخاب نمایید، فیلد ایمیل مدیرمسئول یا صاحب امتیاز (نام کاربری رسانه شما در سامانه جامع رسانه های کشور) بصورت اجباری فعال می شود که می بایست برای ادامه مراحل ثبت نام به صورت صحیح وارد شود. شرکت کنندگان در بخش های جنبی نمایشگاه نیاز به تکمیل این فیلد ندارند.

نکته 1: پس از انتخاب بخش در این مرحله امکان تغییر آن وجود نخواهد داشت. 

نکته 2: متقاضیانی که در سامانه جامع رسانه های کشور با یک نام کاربری، چند نشریه را ثبت نموده اند یکی از عناوین را انتخاب و در مراحل بعدی ثبت نام سایر عناوین رسانه‌ای خود را به مجموعه اضافه می‌نمایند.

 

گام دوم: ورود به سیستم ثبت نام

پس از اینکه نسبت به دریافت نام کاربری و گذرواژه و همچنین انتخاب بخش مورد نظرتان برای حضور در نمایشگاه و ثبت ایمیل مدیرمسئول یا صاحب امتیاز اقدام نمودید از کادر ثبت نام نمایشگاه کلید "ورود" را انتخاب نمایید تا به صفحه اطلاعات شرکت کنندگان هدایت شوید. شرکت کنندگان بخش های اصلی نمایشگاه که ایمیل مدیرمسئول یا صاحب امتیاز را به صورت صحیح وارد نموده باشند اطلاعات رسانه خود را به صورت پر شده در فیلدهای این صفحه مشاهده نموده و پس از تکمیل فیلدهای خالی (متراژ درخواستی، نماینده تام الاختیار و ...) نسبت به ثبت درخواست اقدام می نمایند.

متقاضیانی که بیش از یک نشریه با نام کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور ثبت نموده اند توجه داشته باشند که قبل از ورود به صفحه اطلاعات شرکت کنندگان می بایست عنوان یکی از نشریاتی که می خواهند با آن در نمایشگاه حضور یابند را انتخاب نمایند و در مراحل بعدی سایر عناوینی که می‌خواهند با آن در نمایشگاه حضور یابند اضافه خواهند نمود.

شرکت کنندگان بخش های جانبی نیز نسبت به تکمیل فیلدهای این فرم و ثبت درخواست اقدام می نمایند.

در این مرحله پس از دریافت پیغام ثبت اطلاعات انجام شد، وارد صفحه صورتحساب می شوید.

با انتخاب گزینه پرداخت وارد صفحه انتقال به دروازه پرداخت وارد خواهید شد.

با کلیک روی انتقال به دروازه پرداخت آنلاین به صفحه بانک هدایت می شوید و در این مرحله می بایست با اطلاعات کارت بانکی و رمز دوم کارت خود نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام نمایید.

شما برای پرداخت صورتحساب 20 دقیقه زمان دارید. توجه داشته باشید که در صورت عدم پرداخت صورتحساب در این مدت زمان، سامانه بصورت خودکار اطلاعات شما را حذف نموده و برای پیش ثبت نام می بایست مجددا اقدام به اخذ نام کاربری و طی مراحل فوق نمایید.

پس از پرداخت صورتحساب در صورتیکه ایده یا طرح نو و خلاقانه ای برای پربارتر شدن کمی و کیفی نمایشگاه دارید می توانید از طریق منوی ثبت ایده و طرح، آنرا با ستاد برگزاری نمایشگاه در میان بگذارید.

همچنین در صورتیکه قصد برگزاری برنامه جنبی در قالب سخنرانی، میزگرد، نشست، برگزاری کارگاه و ... در نمایشگاه را دارید با انتخاب منوی "ثبت برنامه جنبی" از منوی کاربران و تکمیل فرم مربوطه برنامه پیشنهادی خود را ثبت نمایید.

 برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تلفن های 84095179 ، 84095168 و 09364348001 همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8 تا 17 با واحد ثبت نام نمایشگاه تماس حاصل نمایید.

پوستر نمایشگاه

پوستر بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

کوتاه درباره نمایشگاه

نمایشگاه مطبوعات عرصه ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان است.
در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علاوه بر گفتگوی بی واسطه مسئولان و مردم با رسانه‌ها، طرح مطالبات و پاسخگویی به مشکلات، برپایی نشست‌های حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، جدای از بهره برداری رسانه‌ها از این ظرفیت و ضیافت ملی، منجر به طرح، آسیب‌شناسی و یافتن راهکارهای مناسب در موضوعات مختلف و مبتلابه جامعه می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی با حضور استادان ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین حضور مهمانان خارجی که عمدتاً روزنامه نگاران بین المللی رسانه‌های شناخته جهان هستند، ضمن استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه، به توسعه تعاملات رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.

بیشتر ...