کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در دومین روز نمایشگاه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران به نمایشگاه آمد و از غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش ستاد اطلاع رسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های ایران، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان عصر امروز (دوشنبه، ۳۰ بهمن) در حاشیه بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، گفت: امروز توفیق پیداکردیم تا بعد از ۶ سال در این نمایشگاه حاضر باشیم و از رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی، تشکر و تقدیر می‌شود.
وی افزود: رسانه بار اصلی ورزش را بر دوش دارد و ورزش بدون رسانه، مفهومی ندارد. همواره اعتقاد دارم که رسانه فرصت است و مسئولان حوزه ورزش باید از این فرصت فراهم شده، استفاده کنند.
بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که از ۲۹ بهمن آغاز شد، تا دوم اسفند در حال برگزاری است.

پوستر

کوتاه درباره نمایشگاه

تغییرات روزافزون فنآوری، ظهور رسانه‌های جدید، تنوع و عدم شناخت درست مخاطب از آن‌ها، همراه با رقابت شدید و نامطلوب حوزه خبر و محتوا، عرصه‌ای را برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان می‌طلبد تا در آن فعالان این حوزه به شناسایی فضاهای جدید و همچنین ارائه دستاوردهای خود در این حیطه بپردازند. اولین دوره‌ نمایشگاه مطبوعات در سال 1372 همزمان با نمایشگاه کتاب و در کنار آن برگزار شد. از سال 1385 این نمایشگاه حیات کاملا مستقلی از نمایشگاه کتاب را آغاز کرد و پاییز هر سال تا آبان ماه 1396 تشکیل شد. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر آن است تا بعد از 6 سال بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی را با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران»، برپا نماید. نمایشگاه 1402 نمایشگاهی جامع از تمامی حوزه‌های رسانه‌ای است که مطبوعات -این رسانه مادر- به عنوان هسته اولیه و جزئی از خانواده جدید و بزرگ رسانه‌های ایران خواهد بود. امروزه رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری نیز همگام با مطبوعات در حوزه‌های خبری و اطلاع‌رسانی از جایگاه قابل توجهی در «نمایشگاه رسانه‌های ایران» برخوردار بوده و تلاش برآن است تا در این گردهمایی بزرگ نگاه ویژه‌ای به آنها شود.

بیشتر ...