ساعت سرور:

دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها با برگزاری 7 کارگاه آموزشی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، میزبان دانشجویان ‏و علاقمندان حوزه ارتباطات و رسانه است.‏

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات مجموعه کارگاه های آموزشی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها از 6 تا ‏‏12 آبان همه روزه از ساعت 10 تا 11:30 با محوریت بررسی و آسیب شناسی فضای مجازی و رسانه های دیجیتال، در ‏نمایشگاه مطبوعات برگزار می شود.‏

‏"گزارش تصویری" عنوان اولین کارگاه آموزشی است که در روز شنبه 6 آبان با حضور اسماعیل عباسی در نمایشگاه مطبوعات ‏برگزار می شود.‏

فهرست کارگاه های آموزشی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها را در اینجا مشاهده کنید.‏

بنابر اعلام ستاد برگزاری، رسانه ها نیز با برگزاری 300 نشست تخصصی در ایام برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ‏میزبان بازدیدکنندگان بوبژه علاقمندان و پژوهشگران حوزه رسانه و ارتباطات هستند.‏

‏ بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات تا 12 آبان ماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.‏

پوستر نمایشگاه

کوتاه درباره نمایشگاه

نمایشگاه مطبوعات عرصه ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان است.
در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علاوه بر گفتگوی بی واسطه مسئولان و مردم با رسانه‌ها، طرح مطالبات و پاسخگویی به مشکلات، برپایی نشست‌های حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، جدای از بهره برداری رسانه‌ها از این ظرفیت و ضیافت ملی، منجر به طرح، آسیب‌شناسی و یافتن راهکارهای مناسب در موضوعات مختلف و مبتلابه جامعه می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی با حضور استادان ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین حضور مهمانان خارجی که عمدتاً روزنامه نگاران بین المللی رسانه‌های شناخته جهان هستند، ضمن استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه، به توسعه تعاملات رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.

بیشتر ...