معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  pressexpo@

مدیر بازرگانی روزنامه ستاره صبح با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال از برخی جهات مدرن تر شده و در پرداخت ها شفافیت بیشتری صورت گرفته است در عین حال از رسانه ها خواست تا در هزنیه های غرفه سازی در نمایشگاه تجدید نظر کنند.

مصطفی صالح آبادی، مدیر بازرگانی روزنامه ستاره صبح در گفت و گو با کمیته اطلاع رسانی بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، اظهار کرد: روزنامه ستاره صبح هم اینک هفتمین سال حضور خود را در نمایشگاه تجربه می کند و معتقدم نمایشگاه امسال از برخی جهات مدرن تر شده به ویژه در بحث جانمایی الکترونیکی و شفافیتی که امسال در پرداخت ها کاملا مشهود بود.

مدیر بازرگانی روزنامه ستاره صبح، نمایشگاه بیست و دوم را از جمیع جهات مطلوب دانست و در ادامه گفت: امسال نمایشگاه حضور خوب همه رسانه ها را رقم زد و البته تا حدودی به دولت حاضر بستگی دارد چرا که در دولت گذشته ما وضعیت مناسبی نداشتیم.

صالح آبادی در مورد غرفه سازی نمایشگاه با انتقاد از صرف هزینه های هنگفت توسط برخی رسانه ها بیان کرد: این شیوه کار به محیط زیست آسیب می زند در حالیکه می توان با سادگی و کار هنری، هزنیه ها را بسیار کاهش داد؛ من خود شاهد هزینه های 50 میلیونی طراحی و ساخت غرفه های نمایشگاه مطبوعات بودم.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها با نگاه هوشمندانه تری می توانند هزنیه های غرفه سازی را کاهش دهند تصریح کرد: از رسانه ها می خواهم در این خصوص تجدید نظر کرده و در سال های آینده شاهد صرف هزینه های هنگفت در غرفه سازی نباشیم.


بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از روز 14 آبان با حضور 900 رسانه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد و پس از هشت روز کار مداوم و فعالیت رسانه ای مستمر بعد ظهر امروز با تجلیل از برترین ها به کار خود پایان می دهد

تصویر روز

چند رسانه‌ای