ساعت سرور:

مسئول غرفه روزنامه شهروند هدف اصلی این روزنامه را «رسانه فرهنگ خدمت داوطلبانه» اعلام کرد.

احمد وحيد در گفت وگو با خبرنگار کمیته اطلاع رساني نمایشگاه مطبوعات با اشاره به اینکه غرفه «چادر سلامت»، امسال نیز در سالن اصلی شبستان برپا است و یک پزشک و سه امدادگر در آن برای انجام مشاوره های پزشکی حضور دارند افزود: در چادر سلامت همچنین از بازديدكنندگان نمايشگاه به صورت رايگان تست قند و فشار خون گرفته مي شود.
مسئول غرفه روزنامه شهروند با بيان اينكه اين غرفه در بيست و يكمين نمايشگاه مطبوعات، به عنوان غرفه برتر شناخته شد، اظهار كرد: سال گذشته يك روز در هفته غرفه را در اختيار سازمان هاي مردم نهادی چون «امام علي(ع)»، «طلوع بي نشان» و «اوتيسم» قرار داديم تا فعاليت هاي خود را بهتر و بيشتر به مردم و مسئولان بشناسانند.
برگزاري مسابقات روزانه از دیگر اقدامات غرفه روزنامه شهروند است كه به گفته مدير مسئول اين غرفه سال گذشته هم انجام شد.
وحيد در خصوص چگونگي برگزاري اين مسابقه، تصريح كرد: در پايان هر روز نمايشگاه به ١٥ نفر از برگزيدگان مسابقه جوایزي همچون بن خريد ماكسيم، جعبه هاي حرفه اي امداد و بن يك ساله اینترنت آسياتك اعطا مي شود.

مسئول غرفه روزنامه شهروند در خصوص شعار و لوگوي غرفه شهروند یعنی «رسانه فرهنگ خدمت داوطلبانه» نیز اظهار داشت: با توجه به آنکه رسالت عمده ما در حوزه اجتماعي است، در راستای نیل به این هدف نیز  تلاش های بسیاری انجام می شود.
در پایان آقای وحید٬ همكاري مجموعه ستاد برگزاري نمايشگاه را بسيار خوب ارزیابی كرد و گفت: مسئولان برگزاري نمايشگاه در نمايشگاه پارسال چه در پوشش خبري رويدادها و چه در برخورد با غرفه داران همكاري بسيار خوبي داشتند .
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات تا ۲۱ آبان ماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست و هر روز از ساعت 9.30 تا 20.30 میزبان علاقه مندان حوزه فرهنگ و رسانه است.

 

پوستر نمایشگاه

پوستر بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات

کوتاه درباره نمایشگاه

نمایشگاه مطبوعات عرصه ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان است.
در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علاوه بر گفتگوی بی واسطه مسئولان و مردم با رسانه‌ها، طرح مطالبات و پاسخگویی به مشکلات، برپایی نشست‌های حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، جدای از بهره برداری رسانه‌ها از این ظرفیت و ضیافت ملی، منجر به طرح، آسیب‌شناسی و یافتن راهکارهای مناسب در موضوعات مختلف و مبتلابه جامعه می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی با حضور استادان ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین حضور مهمانان خارجی که عمدتاً روزنامه نگاران بین المللی رسانه‌های شناخته جهان هستند، ضمن استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه، به توسعه تعاملات رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.

بیشتر ...