ساعت سرور:

روابط عمومی مصلی امام خمینی (ره)  از رشد 30 درصدی بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته خبر داد.

 به گزارش کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه مطبوعات، روابط عمومی مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به رصدهای صورت گرفته، میزان استقبال از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات را در مقایسه با دوره های قبل بسیار چشمگیر عنوان کرد و توضیح داد: با رصد روزانه که در چهار نوبت و از مبادی مختلف انجام گرفته میتوان گفت امسال حدود 400 هزار نفر در مجموع از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده و بطور میانگین روزانه بالغ بر 45 هزار نفر به مصلی آمده اند.
به گزارش روابط عمومی مصلی، سال گذشته نزدیک به 300 هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند و برآوردها نشان میدهد حضور مردم در نمایشگاه مطبوعات امسال حدود 30 درصد رشد داشته که شاید مهم ترین دلیل این افزایش مخاطبان، اقبال بیشتر خانواده ها برای حضور در نمایشگاه و البته حضورهای گروهی مدارس و دانشگاه ها بوده است.

روابط عمومی مصلی امام خمینی (ره) همچنین با اشاره به وسعت نمایشگاه بیست و سوم تاکید کرد، امسال فضای تبلیغاتی طراحی شده که رسانه ها از آن برای معرفی خود در محدوده نمایشگاه استفاده کرده اند از نظر وسعت، حدود 20 درصد رشد داشته است.
این درحالی است که از نظر حضور مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس، چهره های سیاسی، اجتماعی هم بر اساس آمار روابط عمومی مصلی، به طور میانگین نمایشگاه هر روز از 25 نفر میزبانی کرده و این گروه بطور میانگین حدود 2 ساعت مهمان نمایشگاه بوده و در شبستان مصلی حضور داشته اند.
به گزارش روابط عمومی مصلی، به منظور ارج نهادن به زحمات همکاران رسانه ای در اطلاع رسانی برنامه ها و مراسمی که سالیانه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود جمعی از اصحاب رسانه به نمایندگی از شرکت کنندگان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، برای نخستین بار با هماهنگی معاونت مطبوعاتی، با حضور در صحن مرکزی مصلی، از روند ساخت مصلی بازدید و گزارش تهیه کردند.
رواق شرق و غرب، مسجد جامع و گنبدخانه صحن مرکزی، در حالی در این بازدید 2 ساعته میزبان اصحاب رسانه بود که مهندسان و مدیران پروژه ضمن ارائه توضیحات درباره آخرین جزئیات روند ساخت مصلای امام خمینی (ره) به سوالات متعدد خبرنگاران حاضر پاسخ دادند.

پوستر نمایشگاه

کوتاه درباره نمایشگاه

نمایشگاه مطبوعات عرصه ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان است.
در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علاوه بر گفتگوی بی واسطه مسئولان و مردم با رسانه‌ها، طرح مطالبات و پاسخگویی به مشکلات، برپایی نشست‌های حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، جدای از بهره برداری رسانه‌ها از این ظرفیت و ضیافت ملی، منجر به طرح، آسیب‌شناسی و یافتن راهکارهای مناسب در موضوعات مختلف و مبتلابه جامعه می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی با حضور استادان ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین حضور مهمانان خارجی که عمدتاً روزنامه نگاران بین المللی رسانه‌های شناخته جهان هستند، ضمن استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه، به توسعه تعاملات رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.

بیشتر ...