ساعت سرور:

رسانه‌های برتر و فعال نمایشگاه بر اساس ارزشیابی انجام شده اعلام شد که بر این اساس، علاوه بر لوح تقدیر، 100 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.

همچنین غرفه های فعال نیز بر اساس جدول امتیاز بندی 40 تا 80 میلیون ریال هدیه نقدی دریافت خواهند کرد.
شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعات با تقدیر از تمامی رسانه‌های حاضر در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، بعد از بررسی فعالیت‌های غرفه‌های مختلف حاضر در نمایشگاه، و امتیاز بندی بر اساس شاخص‌های منتشرشده قبل از آغاز نمایشگاه، رسانه های برتر را در 10 گروه شرکت کننده به شرح زیر اعلام نمود:
 
شایان ذکراست در جلسه بررسی عملکر غرفه ها، 4 نماینده از 5 تشکل عضو شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعات حضور داشتند و عملکردغرفه ها بدون احتساب (جمعه 12 آبان) بررسی شده است.
مدیران انجمن صنفی مدیران روزنامه های غیردولتی استان تهران
انجمن صنفی مدیران نشریات ایران
انجمن صنفی مدیران رسانه‌
انجمن صنفی نشریات تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی کشور
شورای مرکزی خانه‎های مطبوعات کشور
و تعاونی مطبوعات
در بیانیه خود ضمن سپاس از حضور فعال تمامی رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات، رقابت در ارائه برنامه‌های کیفی و صنفی را مهمترین وجه تمایز دوره بیست و سوم نمایشگاه در مقایسه با دوره‌های پیشین عنوان کردند.

همچنین در این بیانیه با سپاس ویژه از مدیریت محترم خبرگزاری جمهوری اسلامی و مؤسسه مطبوعاتی ایران که با وجود حضور گرم و فعالیت چشمگیر، داوطلبانه از رقابت با سایر رسانه‌ها خارج شدند،  برترین غرفه‌های نمایشگاه بیست و دوم را به این شرح اعلام داشت:

در گروه نشریات استانی و منطقه‌ای، غرفه نشریه پیام عسلویه به مدیرمسئولی آقای مازیار هوشمند  به عنوان غرفه برتر اعلام شد
در این گروه همچنین رسانه‌های زیر به عنوان رسانه های فعال اعلام شدند «مردم کویر، همدان پیام، تیتر یک نجف آباد، هزاردستان، اتفاقیه خراسان شمالی، سپهر غرب، هاناخبر، به فکر شهر، خزر آنلاین»
 
 در گروه نشریات کودک و نوجوان، غرفه نشریه نبات به مدیر مسئولی آقای مجتبی سادات  به عنوان غرفه برتر
و غرفه های «داروگ و رشد کودک» به عنوان غرفه فعال معرفی شدند.
 
در گروه دین و اندیشه به طور مشترک به خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) به مدیرمسئولی آقای حمید فرزام و خبرگزاری تقریب به مدیرمسئولی رضا شاکری به عنوان غرفه برتر و غرفه های «پایگاه همکاری های خبری شیعه(شفقنا) و خبرگزاری شبستان،خبرگزاری حوزه، خبرگزاری رسا و نشریه آموزه های قرآنی» به عنوان غرفه های فعال اعلام شدند.
 
در گروه فرهنگی هنری
مجله موفقیت، به صاحب امتیازی و مدیرمسئولی آقای احمد حلت به عنوان غرفه برتر شناخته شد.
همچنین غرفه های «هنر آنلاین، تئاتر ایران، اندیشه پویا، شما نیوز، فرتاک نیوز، رویداد فرهنگی (لیزنا)، مشق تندرستی، هنر و تجربه، عصر زمان، پیشخوان، قلمیاران پویا اندیش، چمدان» به عنوان فعال اعلام شدند.

در گروه تخصصی و اختصاصی، پایگاه خبری سلامت آنلاین به مدیر مسئولی آقای کوروش اسعدی بیگی به   عنوان غرفه برتر اعلام می شود.
همچنین غرفه های «وبدا، دنیای هوادار، ساروس، آهن و فولاد، دنیای عکس و گرافیگ، کانون، اقتصاد و مدیریت شهری، سرآمد کیفیت» به عنوان غرفه های فعال اعلام شدند.
 
در گروه خانواده، غرفه خانواده سبز به صاحب امتیازی آقای هرمز شجاعی مهر به عنوان غرفه برتر شناخته شد.
و غرفه های  «تگ، شاهد جوان، نابغه، پیشخوان پیشگیری، پیک توانا، خانواده، ساناز و سانیا» به عنوان فعال می شوند.

 در گروه سیاسی اقتصادی
غرفه پایگاه خبری پارسینه به مدیر مسئولی فریماه شیخ الاسلامی به عنوان غرفه برتر
و غرفه های « جماران، جامعه خبر، شرکت اطلاع رسانی خدمات بورس، مهر نامه، تجارت جنوب، اقتصاد آنلاین، تین، اقتصاد و بانک ایران، رویداد 24، خبرنامه دانشجویان ایران، روبه رو، افکارنیوز، تدبیر 24» به عنوان غرفه فعال معرفی شدند.
 
 در گروه روزنامه ها، به طور مشترک روزنامه های شهروند به مدیر مسئولی آقای عبدالرسول وصال و روزنامه شهرآرا به مدیر مسئولی آقای مجید خرمی به به طور مشترک عنوان غرفه برتر شناخته شدند. و روزنامه های « اصفهان زیبا، مستقل، صبا، هفت صبح، عصر اقتصاد، ستاره صبح، 19دی» به عنوان غرفه های فعال شناخته شدند.
 
 در گروه خبرگزاری ها، خبرگزاری دفاع مقدس به مدیرمسئولی آقای مجید هاشمی دانا غرفه برتر و خبرگزاری‌های « دانشجویان ایران(ایسنا)، دانشجو، مهر، برنا» به عنوان غرفه فعال اعلام شدند.
 
در بخش موسسات مطبوعاتی، موسسه مطبوعاتی صمت به مدیریت آقای ناصر بزرگمهر به عنوان غرفه برتر و غرفه های  «گروه رسانه‌های دانشگاه آزاد، خبر، سپید» به عنوان غرفه فعال اعلام شدند.

 

پوستر نمایشگاه

کوتاه درباره نمایشگاه

نمایشگاه مطبوعات عرصه ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان است.
در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علاوه بر گفتگوی بی واسطه مسئولان و مردم با رسانه‌ها، طرح مطالبات و پاسخگویی به مشکلات، برپایی نشست‌های حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، جدای از بهره برداری رسانه‌ها از این ظرفیت و ضیافت ملی، منجر به طرح، آسیب‌شناسی و یافتن راهکارهای مناسب در موضوعات مختلف و مبتلابه جامعه می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی با حضور استادان ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین حضور مهمانان خارجی که عمدتاً روزنامه نگاران بین المللی رسانه‌های شناخته جهان هستند، ضمن استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه، به توسعه تعاملات رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.

بیشتر ...