ساعت سرور:

با توجه به درخواست رسانه‌ها، فرصت پیش ثبت نام برای حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، تمدید شد.

مهران عباسی انارکی، قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات گفت: با توجه به درخواست‌های کتبی و حضوری برخی رسانه‌ها و روابط عمومی مرکزی سازمان‌ها و نهادها، پیش ثبت نام برای حضور در نمایشگاه مطبوعات تمدید می شود.

وی با بیان اینکه، بعد از پایان مهلت مقرر پیش ثبت نام، بیش از 600 متقاضی برای حضور در نمایشگاه مطبوعات ثتب نام کردند، تصریح کرد: تا امروز با رشد 15 درصدی حضور رسانه‌ها در نمایشگاه مطبوعات مواجه بودیم منتها با توجه به حجم درخواست‌ها و با اعلام نظر مساعد شورای سیاستگذاری نمایشگاه مطبوعات، مقرر شد ثبت نام اولیه برای حضور در نمایشگاه، 48 ساعت تمدید شود و وبسایت نمایشگاه در روزهای شنبه و یکشنبه (13 و 14شهریورماه) مجددا برای انجام مراحل ثبت نام، باز شود.

عباسی با بیان اینکه حضور رسانه‌ها و انجام فرایند پیش ثبت نام، مشروط به تکمیل اطلاعات در سامانه جامع رسانه های کشور (e-rasaneh.ir) است، از رسانه‌ها خواست قبل از انجام ثبت نام، نسبت به رفع نواقص احتمالی در این سامانه اقدام نمایند.

قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات همچنین تصریح کرد: امسال نیز مانند نمایشگاه بیست و یکم، علاوه بر تقدیر از غرفه های برتر، از 50 غرفه فعال بخش خصوصی نیز به طور ویژه تقدیر خواهد شد که جزئیات آن در روزهای آتی منتشر می شود.
بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات، نیمه دوم آبان ماه در مصلای تهران برگزار می شود.

پوستر نمایشگاه

کوتاه درباره نمایشگاه

نمایشگاه مطبوعات عرصه ای برای ارزیابی رسانه‌ها و تقویت ارتباط آنها با یکدیگر، مردم و مسئولان است.
در زمان برگزاری نمایشگاه مطبوعات، علاوه بر گفتگوی بی واسطه مسئولان و مردم با رسانه‌ها، طرح مطالبات و پاسخگویی به مشکلات، برپایی نشست‌های حرفه‌ای، تخصصی و عمومی، جدای از بهره برداری رسانه‌ها از این ظرفیت و ضیافت ملی، منجر به طرح، آسیب‌شناسی و یافتن راهکارهای مناسب در موضوعات مختلف و مبتلابه جامعه می‌شود.
برگزاری کارگاه‌های تخصصی و کاربردی با حضور استادان ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه و همچنین حضور مهمانان خارجی که عمدتاً روزنامه نگاران بین المللی رسانه‌های شناخته جهان هستند، ضمن استفاده از فضای آموزشی نمایشگاه، به توسعه تعاملات رسانه‌ای نیز کمک خواهد کرد.

بیشتر ...